STRUČNA PRAKSA
O praksi
Dragi studenti,
I ove godine, drugi put po redu, organizujemo Stručnu praksu iz oblasti upravljanja projektima i digitalnog marketinga.
Zamolili bismo sve zainteresovane studente za pohađanje prakse i usavršavanje iz jedne od gorepomenutnih oblasti da popune prijavni formular do 7. maja 2021 godine.
Nakon isteka vremena za prijavu, bićete obavešteni o terminu intervjua koji spada u prvi krug selekcije.
Praksa će se realizovati u vremenskom periodu 10-30. maja, u online formatu, preko platforme Zoom kroz radionice uz mentorisanje naših članova stručnih iz oblasti upravljanja projektima i digitalnog marketinga.
Broj mesta je ograničen na 30, što znači da praksu iz svake oblasti može da pohađa po 15 studenata!
NAPOMENA: Studenti treće godine Departmana za industrijsko inženjerstvo i menadžment će imati prednost prilikom selekcije.
Za sva pitanja pišite nam na mejl adresu Bord.novi_sad@estiem.org
Srećno!
Dostupne pozicije
Član tima za pisanje projekata
Svrha prakse: Stručna praksa iz oblasti pisanja projekata organizuje se kako bi studenti Departmana za industrijsko inženjerstvo i menadžment stekli praktična znanja koja će moći da primene u realnom okruženju. Po završetku stručne prakse studenti će biti osposobljeni za popunjavanje projektne dokumentacije i budžetiranje projekata u okviru konkursa koje raspisuju Grad Novi Sad, Pokrajinski sekretarijat za sport i omladinu i Ministarstvo omladine i sporta.
Praktikanti će proći tronedeljnu obuku iz pisanja, upravljanja i monitoringa projekata.
Odgovornosti:
- Prisustvo na svim treninzima i kompletno upravljanje projektima.
- Reinženjering projekata pojedinačnih događaja, identifikacija zahteva stejkholdera, analiza prilagođavanja i planiranje implementacije svih alata i procesa koji su potrebni
- Nadgledanje svih oblasti upravljanja projektima, uključujući razvoj projekata, kontrolu procesa, planiranje resursa, vremenske planove i pregled kvaliteta rada kako bi se osiguralo da projektni tim ispunjava visoke standarde
- Razvijanje, podsticanje i upravljanje efikasnim odnosima sa članovima tima i predstavnicima organizacije.
- Stvaranje i promovisanje produktivnog okruženja za timski rad, vrednosti organizacije i organizacione kulture, dugoročnog razvoja i učenja kroz obuku ili druga iskustva, uključujući i područja preuzimanja rizika, kreativnosti i inovativnosti.
Znanje/iskustvo (Opciono)
- Poznavanje metodologija upravljanja projektima i izveštavanja
- Iskustvo u upravljanju i vođenju projekata za studentske organizacije
Veštine
- Međuljudske veštine za efikasan rad sa kolegama, rukovodiocima i zainteresovanim stranama
- Veštine usmene i pismene komunkacije za rad sa kolegama i menadžmentom organizacije
- Pripremanje pisanih materijala, uključujući beleške, formalnu prepisku, ažuriranja projekata i izveštaja o statusu
- Analitičke veštine za rešavanje problema i donošenje odluka koje utiču na realizaciju projekata
Uslovi
- Iskustvo u studentskim organizacijama (opciono)
- Odlično vladanje Microsoft Office platformom
Marketing praktikant
Svrha prakse: Marketing praktikant pomaže marketing menadžeru u razvoju, izvršavanju i kontroli ostvarivanja zadatih planova, sprovođenju marketing strategije i prilagođavanju materijala ciljanom tržištu.
Zadaci:
- Vođenje naloga na društvenim mrežama (Facebook, Instagram, LinkedIn)
- Kreiranje, planiranje i objavljivanje sadržaja na društvenim mrežama
- Pomoć pri izradi marketing planova
- Analiza konkurencije
- Osnove dizajniranja (Adobe Photoshop, Canva)
- Ostali poslovi po nalogu mentora
Znanje/iskustvo (Opciono)
- Iskustvo u pisanju tekstova
- Analitičko rasuđivanje i kreativni pristup rešavanju problema
- Aktivno korištenje društvenih mreža i praćenje digitalnih trendova
- Poznavanje engleskog jezika (srednji ili viši inivo)
- Rad u studentskim organizacijama (opciono)
Veštine
- Ljubaznost u komunikaciji sa kolegama i klijentima
- Visok stepen samoinicijative i samodiscipline
- Razvijene komunikacione veštine
- Veštine rada u timu
- Kreativnost i inovativnost
- Želja za napredovanjem i usavršavanjem